Ahad, 3 Ogos 2008

SAIFUL VS ANWAR (2)

Saiful dakwa atur pertemuan sulit Anwar







KUALA LUMPUR - Mohd. Saiful Bukhari Azlan yang mendakwa diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim, mendedahkan bahawa antara tanggungjawab yang diberikan oleh bekas majikannya adalah termasuk mengatur pertemuan sulit dengan Ahli Parlimen yang ingin melompat parti.

Dalam laman blognya http://mohdsaifulbukhari.blogspot.com, Mohd. Saiful berkata, biasanya pertemuan diadakan di Kondominium Desa Damansara.


Mohd. Saiful, 23, berkata, ketika menjadi pembantu khas kepada Anwar beliau pernah mengikut Penasihat Parti Keadilan Rakyat itu ke luar negara termasuk ke Hong Kong (awal Mei), Bangkok (hujung Mei) dan Singapura (16 dan 18 Jun).


Dalam artikel bertajuk Tugas-tugas seorang bekas Coffee Boy kepada DSAI dalam laman blog itu yang bertarikh semalam, Saiful turut mendedahkan bahawa tugasan serta tanggungjawabnya ialah membantu ketua staf, Ibrahim Yaacob menguruskan jadual Anwar.


articles source: http://www.kosmo.com.my

P/S: Boleh percaya ke si Saiful ni... Bagi pandangan anda di ruangan komen dibawah ... siapa yang benar. Saiful atau Anwar.... atau E-mail kat Naza1@ymail.com.... TQ

Tiada ulasan:

Catat Ulasan